چند مزیت آرایش کردن بانوان
1401/03/02 ساعت 14:41:48

چند مزیت آرایش کردن بانوان

لوازم آرایش همیشه در تمام جوامع مورد استقبال مردم قرارگرفته و قدمت آن به هفت هزار سال پیش بازمیگردد. مردم مصر (چه زن و چه مرد) درحدود 10 هزار سال پیش از میلاد مسیح، جزو اولین کسانی بودند که مردم را با لوازم آرایش آشنا کردند ؛ آن ها از پمادهایی که جنبۀ آرایشی داشت برای پاکیزه و معطر نگهداشتن بدنشان استفاده میکردند. علاوه بر این، مصریان خط چشم هایی به نام سرمه بهچشم خود میکشیدند تا از چشمان و پوستشان در برابر اشعه های مضر خورشید حفاظت کنند.

در طی سالیان متوالی، لوازم آرایشی به ابزاری مهم برای کسباعتماد به نفس و زیبایی تبدیل شده است. برخی پژوهش های انجام شده حاکی از آن هستندکه 44% زنان از لوازم آرایشی استفاده میکنند و اتفاقا این مسئله روی برخورد مردم جامعه با آنان ثأثیرگذار می باشد. از نتایج این تحقیقات میتوان اینگونه نتیجه گرفتکه لوازم آرایشی نقش مهمی در زندگی روزمره بانوان دارد تا حدی که بانوان وقت وسرمایۀ زیادی برای آن مصرف میکنند.

using makeup

کلیه کتب آرایشی انتشارات طلوع فن

کتاب های آرایشی انتشارات ظهور فن

1-استفاده  از لوازم آرایشی باعث افزایش اعتماد به نفس میشود

برخی از افراد از دیدن و داشتن یک آرایش بی نقص، بسیارخشنود میشوند. در تحقیقاتی که در آمریکا و ایتالیا انجام شد، استفاده از لوازم آرایش با جذاب تر کردن افراد میتواند باعث افزایش عزت نفس و بهبود تفکرات و شخصیت یک بانو در جامعه شود. تأثیر آرایش به قدری است که میتواند روی توانایی های ذهنی نیز تأثیرگذار باشد! زنان این فرضیه را ثابت کردند که با داشتن آرایش، در امور روزمرۀ خود بهره وری بیشتری دارند.

2-آرایش از پوست شما حفاظت میکند.

یکی دیگر از مزیت های آرایش کمک به حفاظت از پوست شماست.دکتر فیلیپ آرتمی متخصص پوست فارغ التحصیل دانشگاه استرالیا در این باره میگوید که"لوازم آرایش ترکیبات خاصی از SPFها (فاکتورهای محافظتی نور خورشید)، رنگدانه ها و منعکس کننده های امواج خورشیدی را شامل میشود که میتوانند نقش مهمی در جلوگیری از ایجاد چین و چروک وسرطان پوست ایفا کنند." پس می توان اینگونه استنباط کرد که استفاده از لوازم آرایش مرغوب در ایجاد سلامت عمومی بانوان نقش دارد.

be relax and comfortable with makeup

مجموعه کتاب های آرایشی انتشارات فن برتر

مجموعه کتاب های آرایشی انتشارات نقش آفرینان

3-استفاده از لوازم آرایش آرامش بخش است.

در کنار  تأثیرات مفیدی که آرایش برای بانوان دارد، مراجعه به آرایشگر و اختصاص دادن زمانی برای خود می تواند باعث آرامش شود. امروزه بیشتر افراد، زمان زیادی برای استراحت خود اختصاص نمی دهند. مراجعه به آرایشگاه باعث میشود که شما زمانی برای خود داشته باشید و بتوانید یک روند آرامش بخش برای بازگشت به زندگی روزمره را از سر بگیرید.

4-آرایش شما را زیباتر میسازد.

آرایش و محصولات مراقبتی پوست میتوانند شما را زیباتر کنند.با داشتن یک آرایشگر حرفه ای در کنار خود، می توانید بی همتا به نظر برسید. شمامیتوانید برای سلفی گرفتن، شرکت در مجلسی خاص و حتی حضور در تلویزیون از لوازم آرایش برای زیباتر کردن خود استفاده کنید. در جهان امروزی، تصویرها هزاران حرف نگفته با خود دارند؛ در نتیجه داشتن لوازم آرایش مناسب و آرایشگر حرفه ای باعث خوشنامی شما خواهد شد.

5-آرایش به شما در داشتن پوستی تمیز یاری میرساند.

همانطور که میدانید، پاک کردن آرایش، یک روتین پاکسازی عمیق نیاز دارد. این پاکسازی روی هرگونه آلودگی و چربی که در روزمره روی پوست می نشیند نیز تأثیرگذار است. از طرفی دیگر، همین پاکسازی های روزمره به بهبود پوست شما و درخشان شدن آن کمک میکند. اگر بهترین راه پاکسازی پوست را بلد نیستید می توانید از یک آرایشگر یا متخصص پوست کمک بگیرید.

be younger with makeup

6-آرایش شما را جوانتر نشان میدهد.

قطعا یکی از بهترین مزیت های آرایش این است که شما را جوانتر نشان میدهد. با داشتن آرایش میتوانید چروک ها، لک ها و هرگونه نقص دیگر ر ابپوشانید. با داشتن یک آرایشگر حرفه ای و لوازم آرایش مناسب، دیگر نیاز نیست از پیر شدن و افزایش سن بترسید.

استفاده از لوازم آرایش میتواند تجربه ای بی نظیر برای شماباشد!  بانوان میتوانند برای هر موقعیت،آرایشی داشته باشند و از سبک های گوناگون متناسب با شرایط استفاده کنند. شما می توانید سبک های آرایشی گوناگون را روی صورت خود پیاده کنید تا بهترین آن را برای خود برگزینید. همچنین میتوانید در فضای مجازی از هرگونه سبک های جدید باخبر شوید و زیبایی خود را دوچندان نمایید

© Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت نونگار پردازش