سخت تر تلاش کن، هوشیارانه تر عمل کن (راز طلایی موفقیت 50CENT)
1401/01/11 ساعت 11:35:16

سخت تر تلاش کن، هوشیارانه تر عمل کن (راز طلایی موفقیت 50CENT)

امروزه کتاب های زیادی در زمینۀ موفقیت در حوزۀ بازاریابی و استارت آپ نوشته شده است؛ اما کمتر کتابی را میتوان یافت که از زندگی شخصی افراد موفق و فراز و نشیب هایی که داشتند سخن گفته باشد. کتاب سخت تر تلاش کن، هشیارانه تر عمل کن دربارۀ زندگی حرفه ای کورتیس جکسون می باشد.

خرید کتاب فیفتی سنت


بخشی از کتاب سخت تر تلاش کن، هوشیارانه تر عمل کن

...مادر من فقط وقتی که 15 سال دات من را به دنیا آورد. به عنوان یک مادر تنها و بدون شوهر مجبور شد برای مراقبت و نگهداری از من به خرید و فروش مواد مخدر مشغول شود. برای چند سال کار و کاسبی او توی خیابان ها بد نبود، اما سرانجام در یک درگیری کشته شد. آن زمان من فقط هشت سال داشتم و به اجبار من را به پدربزرگ و مادربزرگم سپردند که خودشان قبلا 9 تا بچه خود را بزرگ کرده بودند.

با گذشت زمان وقتی که 12 ساله شدم، من هم مثل مادرم شروع به خرید و فروش مواد مخدر کردم. به هر حال این محیط و شرایط اجتماعی است که اکثر آدم ها را به سطوح پایین جامعه پرتاب میکند و آن ها را در همانجا نگه میدارد؛ اما من کسی نبودم که از تلاش دست بردارم. وارد موسیقی هیپ هاپ شدم که در آن به موفقیت چندانی نرسیدم. برای اکثر مردم این پایان راه است اما من دوباره و دوباره شروع کردم.

اوضاع خود را بهبود بخشیده، روی موسیقی خود کار کردم  و سرانجام یکی از پرفروش ترین آلبوم های تاریخ را بیرون دادم. زمانی که 30 سال بیشتر نداشتم 10 میلیون از آلبوم هایم را به فروش رسانده، فیلمی از زندگیم ساخته و به یکی از نخستین خواننده های هیپ هاپ تبدیل شدم و مارک تجاری خود را خلق کردم.

اکنون فکر میکردم دیگر همه ی سختی ها را برای همیشه پشت سر گذاشته ام، اما اشتباه میکردم. طی چند سال بعد، مدیر و راهنمایم درگذشت و اکنون من باید جوابگوی بسیاری از دعاوی حقوقی میشدم. حال که MP3 جایگزین CD شده بود، همه پولی که در صنعت ضبط موسیقی سرمایه گذاری کرده بودیم به یکباره از بین رفت.

چرا این کتاب را نوشتم؟

هدف اولیه من برای نوشتن این کتاب همین است که به شما کمک تا این دو ویژگی شخصیتی را در خود تقویت کنید. اما قبل از این که نحوه کار را به شما نشان دهم دلم میخواهد راجع به خود این کلمات، یعنی "نترس بودن" و "فعال و زرنگ بودن" کمی توضیح دهم. این دو کلمه شاید شما را یاد لقب گانگستری من، یعنی "50Cent" بیندازد، کسی که به خرید و فروش مواد مخدر افتخار میکرد و 9 بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته و باز هم از چیزی ترسی نداشت. کسی که جلوی ترسناک ترین گانگسترها و قوی ترین رقبای موسیقی هیپ هاپ ایستاد و قدمی برنداشت. همه این چیزها به فیفتی سنت تعلق دارد که من آن را انتخاب کردم تا بر چهره زده و بتوانم با دیوانگی های آن دوره بجنگم.کتاب با هدف خلق یک فیفتی سنت دیگر به وجود نیامده است. شخصیت فیفتی سنت هنوز یک بخش واقعی در وجود من است اما همه ی من نیست!

به همین دلیل در این کتاب قصد دارم هر دو جنبه شخصیت خودم را برایتان شرح دهم.

© Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت نونگار پردازش