عادت های ثروت آفرینی
1402/09/09 ساعت 16:31:20

عادت های ثروت آفرینی

کتاب عادت های ثروت آفرینی داستان مردی است که در محله ای متوسط در نیویورک متولد شد و در ده سالگی پدرش را از دست داد. این کتاب زندگی افرادی را نشان میدهد که سختی های بسیاری را تجربه کردند اما مشکلات را به عنوان مانعی بر سر راه موفقیت های خود ندیدند، راه پیشرفت را ادامه دادند تا به افرادی موفق تبدیل شدند.

برای خرید کتاب عادت های ثروت آفرینی دایموند جان اینجا کلیک کنید.

بهره برداری درست از زمان

در دنیا تنها چیزی که نمیتوان آن را به عقب برگرداند زمان است، اگر آن را صرف انجام کاری بیهوده کنید، دیگر از دست رفته است؛ پس باید سعی داشته باشیم عاقلانه از آن استفاده کنیم. در کتاب عادت های ثروت آفرینی به شما این نکته آموزش داده میشود که چگونه زمان خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.

از خصوصیات مهم شخص ثروتمند!

به طور کلی برای موفقیت هیچگونه قاعده و رمزی وجود ندارد. البته ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی افراد در این مسئله بسیار تأثیرگذار است؛ یکی از این خصوصیات مهم پشتکار بسیار می باشد. افراد ثروتمند هر روز از حداکثر توان خود برای کسب موفقیت تلاش میکنند.

علاوه بر این، کارآفرینان برای کسب موفقیت بیشتر سعی میکنند انرژی و انگیزۀ کارمندان و کارکنان خود را نیز در سطح بالایی نگه دارند تا بازدهی به بالاترین حد خود برسد؛ به همین دلیل خلاقیت، یکی دیگر از ویژگی های مهم کارآفرینان است.

کتاب عادت های ثروت آفرینی مختص چه کسانی است؟

این کتاب برای دو دسته از افراد نوشته شده:

  1. گروهی که برای موفقیت به پا خواسته اند؛ هر روزی که مشغول به کار هستند از خود انتظار پیشرفت در محیط کار را دارند و سعی میکنند تا رسیدن به هدف با انگیزه بمانند.
  2. افرادی که در مقام مدیریت هستند و میخواهند رشد کنند و تبدیل به یک کارآفرین شوند.
مطالعۀ کتاب عادت های ثروت آفرینی پیش نیازی نمیخواهد و تنها عشق و علاقه به کارآفرینی و پیشرفت را لازم دارد. این کتاب برای همۀ افراد مفید و سودمند است؛ کارآفرینان، مدیران، افراد بیکار و حتی دانشجویان نیز میتوانند از این کتاب بهره مند شوند.

© Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت نونگار پردازش