کلاس درس Photoshop CC در یک کتاب!
1400/11/19 ساعت 18:49:20

کلاس درس Photoshop CC در یک کتاب!

نرم افزار Photoshop، نرم افزاری قدرتمند برای پردازش و ویرایش تصاویر دیجیتال است که ابزار های بسیاری برای ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار می دهد. به همراه این نرم افزار، دو نرم افزار دیگر با نام های Adobe Camera Raw و Adobe Bridge نیز نصب می شوند؛ نرم افزار Adobe Camera Raw کار کردن بر روی تصاویر خام دوربین (Raw) را برای شما امکان پذیر می کند. منظور از تصاویر خام، تصاویری است که با قالب های خام دوربین های دیجیتال ذخیره می شوند و توسط دوربین، پردازشی روی آن ها انجام نشده است. نرم افزار Adobe Bridge نیز به شما برای یافتن تصاویر و مشاهده همزمان تمام تصاویر داخل یک پوشه کمک می کند.

دربارۀ کتاب آموزش Photoshop cc

کتاب آموزش نرم افزار Photoshop به گونه ای نوشته شده است که خوانندگان پس از مطالعۀ آن، بنا به درک خود مطالب کتاب را دریابند. اگر با نرم افزار Adobe Photoshop آشنایی ندارید، با مطالعۀ این کتاب میتوانید مطالب اساسی و مورد نیاز برای آشنایی با این برنامه را پیدا کنید. اگر با برنامۀ مذکور از قبل آشنایی داشته باشید مفاهیم پیشرفته تر  و نکات کلیدی تر را یاد خواهید گرفت. کتاب آموزش فتوشاپ، هر بخش را با دستورهای گام به گام ارادئه میدهد تا مطالب راحت تر برای خوانندگان جا بیفتد.

پیش نیازهای Photoshop cc

پیش از شروع مطالعه و استفاده از این کتاب باید اطلاعاتی دربارۀ کار با کامپیوتر و سیستم عامل آن را داشته باشید. اطلاع داشتن دربارۀ دستورهای استاندارد نیز ضروری است. برای بهره مندی از این کتاب باید دو نرم افزار Adobe Photoshop cc و Adobe Bridge cc را روی کاپیوتر خود نصب کنید.

امکانات جدید نرم افزار Photoshop cc

در نسخه جدید نرم افزار امکاناتی به وجود آمده است که میتواند به شما در تسریع کارها کمک کند؛ به طور مثال:

  • صفحه شروع به روز رسانی شده و پنجره برای ساختن سریع تر فایل های مورد نظر
  • امکان Select and Mask برای جداسازی ساده تر موضوعات و حذف پس زمینه ها
  • قابلیت Face-Aware Liquify برای تغییر ساده تر جزئیات و حالات چهره
  • دکمۀ جست و جوی پیدا کردن سریع ابزارها

© Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت نونگار پردازش