آموزش جامع پیلاتس (راهنمای کامل کار روی مَت و دستگاه های پیلاتس)
1401/01/11 ساعت 11:31:47

آموزش جامع پیلاتس (راهنمای کامل کار روی مَت و دستگاه های پیلاتس)

پیلاتس، هنر و علوم حرکات انسان را پوشش میدهد. هر حرکتی که در پیلاتس انجام میشود از نظر علمی (آناتومی-فیزیولوژی-زیست شناسی) و هنری ( زیباشناسی-احساسات درونی-جریان انرژی) اثبات شدند. تعامل و ارتباط هر چه بیشتر بین هنر و علوم حرکتی میتواند موجب سلامت بیشتر روح و روان انسان ها شود؛ این رابطه ذهنی-جسمی در رأس تمرینات پیلاتس قرار دارد.


برای خرید کتاب آموزش جامع پیلاتس اینجا کلیک کنید.

مطالعه دربارۀ پیلاتس چه سودی برای ما دارد؟

هدف از شناخت پیلاتس، بررسی عمیق هر یک از حرکات پیلاتس می باشد. به طور مثال، تنها مبحث تنفس 100 صفحه لازم دارد. در کتاب آموزش جامع پیلاتس مباحث به طور مختصر ذکر شده اند. دربارۀ موضوعاتی  نظیر آناتومی، فیزیولوژی و زیست شناسی نیز مباحثی به طور مختصر آمده است؛ برخی از این مطالب برای رشتۀ پیلاتس بسیار مهم هستند و منابعی برای مطالعۀ بیشتر در انتهای کتاب برای شما قرار داده اند.

کتاب آموزش پیلاتس شامل چه مواردی می باشد؟

کتاب شامل 200 تمرین است که هر کدام از دستگاه های بدن در بخشی متفاوت بررسی میشوند. تمرین های هر بخش نیز با توجه به گروه های عضلانی درگیر شونده از یکدیگر جدا شده اند. تمرین ها به صورت گروهی و انفرادی دسته بندی شده اند و از سطح آسان شروع میشوند و به سخت میرسند. در کنار توضیحات برای انجام هر تمرین، عضلات درگیر شونده، هدف تمرین و ایده های مهم در تعلیم ارائه داده شده است. 

این کتاب فاقد هرگونه تمرین فوق پیشرفته و در حد استادی می باشد.

پیلاتس نه تنها پلی بین ذهن و جسم برقرار کرده بلکه در ایجاد بهبودی و سلامت، افزایش انرژی و توان نیز سودمند است. پیلاتس حتی برای افرادی که ناتوانی حرکتی دارند هم روش هایی برای تحرک ارائه داده است. این ورزش میتواند بدن انسان را طی جلساتی کوتاه به فرم ایده آلی برساند.

© Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت نونگار پردازش